close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דוכני מזון או קייטרינג באירוע?

מערכת שורשיט טבת, תשעה10/01/2015

אז מה תעדיפו לאירוע שלכם, דוכני מזון או קייטרינג?

תגיות:

לפני כל אירוע שואלים את עצמם הבעלים או המארגנים – איזו משתי מתכונות ההסעדה עדיפה. תשובה לשאלה זו אינה חד משמעית כיוון שהיא תלויה במשתנים שונים כגון בתקציב, בסוג האירוע (חתונה, בר מצווה, כנס מקצועי, יריד, תערוכה) במיקומו (באולם, בגן אירועים, בחיק הטבע או במקומות אחרים), במספר המשתתפים בו ובמרכיבים נוספים. לכל אחת משתי המתכונות יתרונות שונים. קייטרינג מתאים לבר מצווה או בת למצווה ולחתונה, כאשר האורחים מוזמנים לאולם או לגן אירועים ומתיישבים סביב שולחנות. שירות הסעדה, שבו מלצרים מגישים מנה ראשונה ומנה עיקרית אל השולחן מייתרת את הצורך לקום ולהסתובב

עם צלחת ביד – מה שהופך לחיסרון בסוגי אירועים שונים, שבהם מועדפת הסעדה המבוססת על דוכני מזון. קייטרינג מאפשר בחירה מראש בין חלופות שונות. כלומר, מקבלים את מה שמזמינים, שיטה המתאימה לאירוע שבו מוקצב ומיועד זמן מסוים לאכילה.

לשבת או לקום?
בעוד קייטרינג מחייב הסבה וישיבה סביב השולחן, ועיתוי הגשת המנות לשולחן מוכתב על ידי בעלי האירוע באמצעות המנחה שלו (על פי רוב על ידי די ג'יי, המקבל הוראה מתי להזמין את כולם להתיישב לקבלת המנות במועד המתוכנן) דוכני מזון יוצרים אווירה פתוחה וחופשית. יש לגיטימציה להסתובב ולמלא את הצלחת פעם אחר פעם במגוון המאכלים המוצעים בדוכנים השונים. כל משתתף באירוע מחליט מתי, מה וכמה יעמיס על הצלחת.

חופש בחירה
חברה מקצועית ועתירת ניסיון מאפשרת בחירה בכל אחת משתי האפשרויות ויכולה לספק את בכל אחת מהן את מירב המנעמים הכלולים בה. היא מסייעת ללקוח להגדיר ולאפיין צרכים, רצונות, לתאם ציפיות ולבחור באופן מושכל את השיטה המתאימה ביותר בהינתן נתונים ושיקולים שונים. השיקול הכספי הוא ודאי שיקול מרכזי ומוצדק ולגיטימי להעמיד אותו כאחד השיקולים העיקריים המשפיעים על הבחירה. הדבר החשוב ביותר הוא לקבל החלטה לאחר שיקול דעת ולהיות שלמים עם הבחירה.

דוכני מזון מגוונים ועשירים
דוכני אוכל מתאימים למגוון רחב של אירועים – במתחמים סגורים או בחיק הטבע. הם מהווים בחירה טבעית ומועדפת בכנסים מקצועיים, בתערוכות ובירידים, בימי עיון, בחגים, בקייטנות ובפסטיבלים שונים. הכנת מזון במהלך האירוע מהווה ערובה לטריות המזון ולקבלתו בדרגת החום הרצויה. דוכני מזון המתופעלים על ידי צוות מקצועי מאפשרים מתן מענה למספר רב של משתתפים, לרבות אפשרות ליהנות ממזון מוקפץ, מקפה משובח ומהיתרון הגדול, המהותי והמשמעותי של דוכני מזון: העדר הצורך לאכול בישיבה, בצפיפות, פעמים רבות על יד אנשים אקראיים, זרים, אשר הזרות גורעת מחוויית האכילה. דוכני מזון מתאימים במיוחד לאירועים משפחתיים. ניתן להזמין בהם דוכנים עם מאכלים שילדים אוהבים כגון שניצלוני עוף, תירס, נקניקיות, צ'יפס, עגלת גלידה ומאכלים נוספים. ניתן להעשיר ולגוון את הדוכנים על ידי הצבת טאבון, שבו נאפים לנגד עיני המשתתפים מאפים שונים, בר גבינות ומטבלים, בר עם אוכל סיני או תאילנדי ועם דוכן קפה.

לפרטים נוספים והזמנת דוכני מזון לאירועים – צרו קשר עמנו, חברת ג'וי הפקות 052-6906988

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה